LIVRARE SI RETURNARE

Produsele www.ziggo.ro sunt livrate catre dumneavoastra oriunde in Romania, prin intermediul firmei de curierat TNT. Livrarea Produselor se realizeaza prin curier la adresa indicata in formularul de comanda. Costul de livrare este de 18 RON pentru coletele trimise in Romania. Daca valoarea comenzii depaseste 150 RON atunci punem la dispozitia clientilor nostrii transport gratuit. 


In cazul in care un produs nu vi se potriveste sau nu sunteti multumit de acesta, aveti dreptul de a returna acest produs in termen de 30 de zile de la primirea acestuia. Chletuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre ziggo.ro doar in cazul unui schimb cu un alt produs. Clientul suporta cheltuielile de transport al returului in cazul solicitarii de ramburs.  

Adresele la care se pot returna produsele sunt:

Ziggo Sun Plaza:Mall Sun Plaza, Calea Vacaresti nr. 391, Et. 1, 040057, Bucuresti 

Ziggo Cotroceni: Afi Palace Cotroceni, Bulevardul Vasile Milea 4, 061344, Bucuresti

Deasemenea produsele achizitionate de pe www.ziggo.ro pot fi returnate in magazinele noastre din Bucuresti fara costuri suplimentare, daca clientul le aduce personal. Plata contravalorii produsului urmeaza sa fie achitata de ziggo.ro in termen de 14 zile de la receptia produsului returnat . Politica de returnare Ziggo se supune dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

1) Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site (marime, culoare, model) In acest caz puteti solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeasi valoare sau cu valoare diferita (cu plata diferentei sau cu rambursarea diferentei)

2) Produsul prezinta defect. In cazul in care produsul prezinta un defect, sau primiti un alt produs sau o marime gresita, taxa de transport aferenta returnarii produsului catre noi va fi suportata de noi.

3) Produs cu masura nepotrivita. In cazul in care ati comandat o marime/model care nu vi se potriveste, puteti schimba cu o alta marime/model, dar taxa de transport aferenta schimbului va fi suportata de dumneavoastra.

Cum se poate schimba un produs? Politica noastra de schimb presupune urmatoarele etape. In cazul in care doriti sa schimbati marimea sau sa schimbati produsul, ne contactati pein email. Stabilim impreuna ce produs doriti, noi trimitem produsul nou catre dvs, iar dvs veti ambala produsul pe care doriti sa il schimbati si il veti da curierului atunci cand va ajunge cu noul produs la dvs.